خرید و فروش یک محصول به معنای تجارت نمی باشد. پیچیدگی های زنجیره ی تامین از تبدیل مواد اولیه به محصول نهایی و حمل آن به مصرف کننده ی نهایی پروسه ای بسیار گاها زمانبر ولی بیش از همه نیازمند سواد بازرگانی است. برخی از شرکت های حتی نه چندان بزرگ نیز امروزه با برون سپاری بخشی از کارهای تخصصی خود همانند طراحی بسته بندی، استخدام نفرات جدید و حتی سیاست گذاری شرکت را بصورت تخصصی تر انجام میدهند.

در ایران نیز مراجعی همچون دانشگاهها اتاق های بازرگانی و برخی آموزشگاهها تمامی انرژی خود را صرف آموزش های تئوری و حتی کاربردی می کنند.

شرکت ما نیز آموزش را برخی از وظایف خود دانسته و خود را در اعتلای سواد بازرگانی سهیم میداند همچنین آموزش را منبعی برای شبکه سازی تجاری می بیند. ما سعی خواهیم کرد شما را با اتفاقاتی که در دنیای بازرگانی می افتد آشنا سازیم از علوم جدید گرفته تا تجربیات جدید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *